tyresoif

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Thomas Brejding - 18 november 2011 20:34

På söndag spelas en fantastiskt intressant match i allsvenskan, Skånela - Rimbo.


Det kommer garanterat bli lapp på luckan och det snackas om att förköpsbiljetterna är slut och att det skall sättas upp stolar på andra sidan hallen för att få in ännu fler åskådare.


Insläppet börjar 13.30, en och en halv timmer för matchstart (!). 14.30 börjar man sälja de förköpsbiljetter som inte är uthämtade. Jag hade en fundering på att åka ut, men det är bara att glömma. Tyvärr.


Vet inte om det är sant, men det pratades om att Rimbo ville ha en hel läktarsektion (ca 400 biljetter), men det blev nobben. Kan tänka mig att priset är 100kr* 900 åskådare. 90.000 kronor. Hoppsan.


Inte lika mycket lokalderby som vi har imorgon, men ändå derby. Jag tror att Skånela drar det längsta strået och vinner, men Rock´n´roll-laget vet man ju aldrig var man har. Tänk att bli tränare för Rimbo, börja prata om disciplin, uppstyrda anfall och att inte ta chanslägen. Efter två veckor skulle jag garanterat bli ombedd att stanna hemma. Rock´n´roll var ordet.


Imorgon smäller det, (asså).




Presentation


Tyresö IF - Ständig förbättring

Omröstning

När åker Brejding på sin första förlust i seriespel med Tyresö
 Mot Strömnäs
 Mot Ricoh
 Mot RP
 Mot Cyrus
 Långt senare på säsongen
 Blir obesegrade iår.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards