tyresoif

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Thomas Brejding - 2 juli 2010 07:53

Då var sista träningen avklarad. Putte körde teknikträning och många 94:or var med. 28 utespelare och 1 målvakt. Det var ju bara dra på sig suspen och köra. Min axel är fortfarande kass, så det blev inte många räddningar upp i vänstra hörnet, men jag tror faktiskt jag mörkade det så bra att ingen märkte det.

Hur länge kan ett inflamerat muskelfäste spöka. Nu har det snart gått fem månader.



  

Det är kul att se Tyresös 94:or och nu fick jag se dem ordentligt i action eftersom jag motade bollarna. Väldigt många av de där spelarena har bättre skotteknik än de flesta seniorer. Bra register.

 

Nu väntar Partille och sedan ett uppehåll fram till 2:a augusti. Jag tror aldrig att jag haft ett så kort uppehåll med tanke på att vi skall till Göteborg. A-pojkar, juniorer och U21. Skall bli en härlig Tyresövecka. Tar med mig Johanna ner så det blir lugnt och städat och tidiga kvällar. Pia blir hemma med de övriga vilddjuren.

 

Längtar redan till augusti/september.

Presentation


Tyresö IF - Ständig förbättring

Omröstning

När åker Brejding på sin första förlust i seriespel med Tyresö
 Mot Strömnäs
 Mot Ricoh
 Mot RP
 Mot Cyrus
 Långt senare på säsongen
 Blir obesegrade iår.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards