tyresoif

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Då var det slut.. och vilket slut.

Av Thomas Brejding - 4 mars 2011 14:11

Med 1h och 15 min kvar till match så har grabbarna börjat trilla in efter gemensam mat och promenad. Då ringer telefonen och frugan meddelar att det är bara att bege sig hemåt för att dra till BB. Eftersom det är femte barnet så är det ju inte så mycket att dividera om utan det var bara att lämna grabbarna själva denna sista match med prisutdelning och blommor etc.


Samtidigt som värkarbetet tog riktig fart så fick jag rapporter med sms som jag så fint läste av utan att "någon" skulle märka. Kl. 20.30 fick jag rapporten om att vi gått obesegrade genom segern och tre timmar senare ploppade lilla Madeleine ut ur mammas mage. Med facit i hand hade jag ju kunnat hinna med bägge händelserna.


Förresten är det kul att se att inte heller elitseriens domare kan reglerna.

Vad är rätt domslut i följande situation. Inte skall det blåsas mål i alla fall.


http://www.youtube.com/watch?v=91b0mc_cIRo


Skall återkomma med lite reflektioner angående serien i helgen.

 
 
Ingen bild

Den där som födde barn just denna dag

6 mars 2011 15:00

Så oerhört orutinerat av just en blivande 5 barnsmor att INTE kunna känna mer NÄR det skulle ske... :P Älskar dig ändå :) o grattis till en obesegrad säsong.

 
Ingen bild

samma som ovan

6 mars 2011 15:05

Hon ploppade inte ur magen, ngt längre ner var det allt det vill jag iaf minnas :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Brejding - 24 juli 2012 22:16

Ny adress:   http://tyresohandboll.bloggplatsen.se/   MVH   Thomas Brejding / väl mött.   ...

Av Thomas Brejding - 24 mars 2012 02:07

Igår avverkade säsongens sista träning. Min filosofi har alltid varit att när säsongens sista match är spelad så finns det ingen anledning att fortsätta. Jag hade sett fram emot att träna en bit in i april, men vi var inte tillräckligt stabila under ...

Av Thomas Brejding - 11 mars 2012 18:06

Det har gått en lång säsong som uppenbarligen satt sig på norrlänningarnas psyke. Sist vi möttes tyckte jag att de var ett OK lag som saknade den riktiga bredden, men uppe i norrland i hemmapremiären fanns energin och viljan. Den saknades totalt idag...

Av Thomas Brejding - 11 mars 2012 07:48

Matchen som gällde igår gick som jag ville. RP slog Sollentuna igår vilket nästan var en förutsättning för att ha chansen. Det innebär nämligen att RP har goda möjligheter att nå kval om de vinner och det är en förutsättning för oss att ha chansen. ...

Av Thomas Brejding - 7 mars 2012 22:19

26-22. Förlust med fyra.   En tokjämn historia där vi chansade på slutet vilket inte lyckades och de fick några extra mål. Ja, så hade det kunnat vara, men med kvarten kvar var ställningen i denna match 24-13. Ok att vi kämpade hela vägen och Ric...

Presentation


Tyresö IF - Ständig förbättring

Omröstning

När åker Brejding på sin första förlust i seriespel med Tyresö
 Mot Strömnäs
 Mot Ricoh
 Mot RP
 Mot Cyrus
 Långt senare på säsongen
 Blir obesegrade iår.

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Fråga mig

3 besvarade frågor

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards